TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 473 kord(a)
Alla laetud 58 kord(a) alates 1.01.2018

(0.5 MB)

Pealkiri Meeleolu ja selle mõju hoiakutele Facebooki tarbijamängude näitel. The effect of mood on consumer attitudes regarding Facebook consumer directed games 
Autor Tiik, Helerin 
Märksõnad meeleolu, tarbijakäitumine, hoiakud, ostuotsustusprotsess,kvantitatiivne uurimus, sotsiaalmeedia, Facebook
mood, consumer behaviour, attitudes, buying process,quantitative research, social media, Facebook 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 17.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing