TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 577 kord(a)
Alla laetud 80 kord(a) alates 1.01.2018

(0.7 MB)

Pealkiri Päritolumaa ja selle maine mõju tarbija ostuotsusele Eestis rõivakaupade näitel. The effects of country of origin and its image on consumer purchase decision in Estonian clothing market 
Autor Reinem, Nele 
Märksõnad päriolumaa maine, tarbija ostuotsus, rõivakaubad, päritolumaa efekt, tooteomadused,
the country of origin, consumer purchase decision, clothing items, country of origin effect, product features 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 17.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing