TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 613 kord(a)
Alla laetud 74 kord(a) alates 1.01.2018

(2 MB)

Pealkiri Järelvaatamise mõju telereklaami tarbimisele Eestis. The Impact of Time-shifted Viewing on the Consumption of TV Ads in Estonia 
Autor Pinsel, Stella 
Märksõnad telereklaam, märkamine, mäletamine, meeldetuletamine, järelvaatamine, telereklaami mõju, Eesti meediaturg, telereklaam Eestis,
television advertising, recall, recognition, time-shifted viewing, impact of television advertisement, Estonian media market, television advertisement in Estonia 
Juhendaja Arvola, René 
Kaitsmiskuupäev 11.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing