TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 590 kord(a)
Alla laetud 79 kord(a) alates 1.01.2018

(1.6 MB)

Pealkiri Mõistliku ravimitarbimise sotsiaalkampaania mõju tarbijakäitumisele ning ravimipoliitika ootustele. Impact of Social Campaign of Reasonable Medicine Consumption on Consumer Behaviour and Expectations of Medicine Policy 
Autor Keridon, Tiina 
Märksõnad ATC kood, geneeriline ravim (geneerik), generaliseerunud turg, hinnakokkulepe, menukravim, omaosalus, originaalravim, originaator, piirhind,
blockbuster 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 11.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing