TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 563 kord(a)
Alla laetud 61 kord(a) alates 1.01.2018

(1.2 MB)

Pealkiri Uganda turule sisenemise ja äritegevuse laiendamise võimaluste analüüs (AS Amholdi näitel). Analysis of entering into Uganda market and opportunities for expanding business (case of AS Amhold) 
Autor Loot, Kaire 
Märksõnad välisturule sisenemine, rahvusvahelistumine, rahvusvaheline turundus, eksport, ärivõimalused, Uganda, Aafrika,
foreign market entry, internationalization, International marketing, export, business opportunities, Uganda, Africa 
Juhendaja Perens, Algis 
Kaitsmiskuupäev 11.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing