TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 575 kord(a)
Alla laetud 83 kord(a) alates 1.01.2018

(0.6 MB)

Pealkiri Naistarbijate hedoonilised ja utilitaarsed motiivid allahindlusperioodidel rõivaste ostmise näitel. Hedonic and utilitarian motives of female consumers during sales periods on the example of apparel purchases 
Autor Nurk, Kadri 
Märksõnad hedoonilised motiivid, utilitaarsed motiivid,allahindlusperioodid, ostukäitumine, naistarbijad, faktoranalüüs,
hedonic motives, utilitarian motives, sales periods,consumer behavior, female consumers, factor analysis 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 11.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing