TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 571 kord(a)
Alla laetud 95 kord(a) alates 1.01.2018

(1.1 MB)

Pealkiri Toote põhiomaduste mõju kliendi rahulolule (Kruuli Trükikoja AS näitel). Product main attributes impact to customer satisfaction (example on Kruuli Trükikoja AS) 
Autor Kruuspan, Fred 
Märksõnad Kano mudel, klientide rahulolu, klientide rahulolematus, kartongist pakendite põhiomadused, kartongist pakendid, kliendirahulolu koefitsiendid,
Kano model, customer satisfaction, customer dissatisfaction, main attributes of folding cartons, folding cartons, customer satisfaction coeffitsents 
Juhendaja Perens, Algis 
Kaitsmiskuupäev 10.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing