TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 521 kord(a)
Alla laetud 38 kord(a) alates 1.01.2018

(0.6 MB)

Pealkiri Eesti supermarketite motiivid plastkandekottide müümiseks ning võimalused ja soovid tagurpidi turunduseks. Estonian supermarkets' motives for selling plastic bags; opportunities and intentions for demarketing 
Autor Raig, Kadri 
Märksõnad jaekaubandus, plastkandekott, tagurpidi turundus, tarbijakäitumine, Euroopa Liit, keskkond, jätkusuutlikkus,
retail, plastic bag, demarketing, consumer behaviour, European Union, environment, sustainability 
Juhendaja Arvola, René 
Kaitsmiskuupäev 10.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing