TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 513 kord(a)
Alla laetud 62 kord(a) alates 1.01.2018

(1 MB)

Pealkiri Tarbija ostuotsustusprotsess ehituslike kuivsegude valikul Saint-Gobain Ehitustooted AS näitel. Consumer purchase decision process in purchasing a building premix products on the example of Saint-Gobain Ehitustooted AS 
Autor Lillemäe, Katri 
Märksõnad ostuotsustusprotsess, eratarbija, äritarbija, ehituslikud kuivsegud, ehitusturg,
purchase decision process, private consumer, business consumer, building premix products, construction market 
Juhendaja Arvola, Renè 
Kaitsmiskuupäev 10.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing