TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 700 kord(a)
Alla laetud 47 kord(a) alates 1.01.2018

(0.4 MB)

Pealkiri Etnotsentrismi mõju Eesti tarbijate ostukäitumisele nahahooldusvahendite näitel. Effect of ethnocentrism on Estonian consumers’ buying behaviour: the example of skin care products 
Autor Garmatjuk, Kristina 
Märksõnad etnotsentrism, ostukäitumine, nahahooldusvahendid, CETSCALE, kodumaised kaubad, välismaised kaubad,
ethnocentrism, buying behaviour, skin care products, CETSCALE, domestic goods, foreign goods 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 10.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Turunduse õppetool
Chair of Marketing