TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 592 kord(a)
Alla laetud 30 kord(a) alates 1.01.2018

(2.3 MB)

Pealkiri Meeskonnatöö parendamine kliendikeskse juhtimise kaudu ravimifirma näitel. Improving team work through customer oriented management on example of a pharmaceutical company 
Autor Kuznetsova, Irina 
Märksõnad kliendikeskne juhtimine, meeskonnatöö, meeskonnatöö parandamine, ravimifirma, ravimiturg, ravimiesindaja, teeniv juhtimine (servant leadership), sisemine kliendikesksus, väline kliendikesksus 
Juhendaja Siirde, Virve 
Kaitsmiskuupäev 13.06.2014 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
Tallinn School of Economics and Business Administration 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration 
Allüksus Organisatsiooni ja juhtimise õppetool
Chair of Organization and Management