TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 49 kord(a)
Alla laetud 10 kord(a)

(0.1 MB)

Pealkiri Tööandja brändingu kontseptsiooni loomine AS CES näitel.
Creating an employer brand concept, the example of AS CES. 
Autor Vaga, Aivi 
Märksõnad tööandja bränding, tööandja mainekujundus, väärtuspakkumine, ehitusinseneride ootused tööandjale, magistritööd
employer brand, development of empoyers´s reputation, employee value proposition, engineer´s expectations for employer, master`s theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Elenurm,Taimi; Evart, Marie 
Kaitsmiskuupäev 17.01.2019 
Keel est 
Õigused Tähtajalise juurdepääsupiiranguga lõputöö. Täistekst avalikustatakse 31.12.2023
Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas/asutuses kohapeal 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration