TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 81 kord(a)
Alla laetud 20 kord(a)

(0.3 MB)

Pealkiri Automatiseeritud müügipakkumiste segmenteerimine efektiivsuse tõstmise eesmärgil IPF Digital Estonia OÜ näitel.
Segmenting automated sales offers to improve efficiency in IPF Digital Estonia OÜ. 
Autor Borovikova, Anna 
Märksõnad automatiseeritud müügipakkumised, turunduse automatiseerimine, segmenteerimine, müük, kommunikatsioon, diplomitööd
automated sales offers, marketing automation, segmentation, sales, communication, diploma theses 
Juhendaja Krumm, Kristo 
Kaitsmiskuupäev 16.01.2019 
Keel est 
Õigused Konfidentsiaalne lõputöö
Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas/asutuses kohapeal 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration