TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 22 kord(a)
Alla laetud 17 kord(a)

(1.3 MB)

Pealkiri Iseteeninduskassade mõju klientide rahulolule Forum Cinemas OÜ näitel.
Impact of self-service box office on customer satisfaction from Forum Cinemas Llc example. 
Autor Kuivkaev, Gerli 
Märksõnad kliendirahulolu, iseteeninduskassad, kino, klienditeenindus, ATM, diplomitööd
customer satisfaction, self-service box office, cinema, customer service, ATM, diploma theses 
Juhendaja Perens, Algis 
Kaitsmiskuupäev 16.01.2019 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration