TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 43 kord(a)
Alla laetud 64 kord(a)

(0.5 MB)

Pealkiri Sisemise tööandja brändi väärtuspakkumise loomine kui strateegiline viis tööandja brändi üles ehitada IT ettevõtte Pipedrive näitel. Creation of an internal employer value proposition as a strategic way of building an employer brand based on an IT company Pipedrive 
Autor Kukk, Kristiine 
Märksõnad tööandja brändi loomine, sisemise tööandja brändi loomine, strateegiline tööandja bränd, tööandja brändi väärtuspakkumine, magistritööd
employer branding, internal employer branding, strategic employer brand, employer value proposition, master's theses 
Juhendaja Siirde, Virve 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration