TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 82 kord(a)
Alla laetud 45 kord(a)

(0.5 MB)

Pealkiri Tööandja brändingule toetuv väärtuspakkumine, töötajate lahkumiskavatsused ja pühendumine ning nendevahelised seosed tootmisettevõttes. Relationship between employer value proposition, employees commitment and turnover intention based on a production company 
Autor Klimson, Arelika 
Märksõnad väärtuspakkumine, tööandja bränding, sisemine bränding, välimine bränding, lahkumiskavatsus, pühendumus, magistritööd
value proposition, employer branding, internal branding, external branding, turnover intention, commitment, master's theses 
Juhendaja Elenurm, Taimi 
Kaitsmiskuupäev 05.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration