TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 89 kord(a)
Alla laetud 22 kord(a)

(1.9 MB)

Pealkiri Kontekstipõhine õppeedukuse monitoorimise mudel. Context Based Study Progress Monitoring Model 
Autor Ehala, Kristin 
Märksõnad tarkvaratehnika, klassifikatsioon, masinõpe, andmekaeve, otsustuspuu, tudengite väljalangevus, õppeedukus, magistritööd
software engineering, classification, machine learning, data mining, decision tree, student retention, educational performance, master's theses 
Juhendaja Ernits, Juhan-Peep ; Nõmm, Sven 
Kaitsmiskuupäev 30.05.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Infotehnoloogia teaduskond
School of Information Technology 
Instituut / kolledž Tarkvarateaduse instituut
Department of Software Science