TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 44 kord(a)
Alla laetud 27 kord(a)

(4.3 MB)

Pealkiri Voxel-mängumootor Blender Game Engine abil. Voxel Game Engine Using Blender Game Engine 
Autor Kirsi, Fred-Eric 
Märksõnad Voxel, Voksel, Meshing, Ahne algoritm, Tee otsimise algoritm, GOAP, A*, Lõplikud automaatid, Perlin müra, arvutimäng, mängumootor, Python, Dijkstra, Vertex, Polügoon, optimeerimine, bakalaureusetööd
Voxel, Meshing, Greedy Meshing, Pathfinding, GOAP, A*, Finite state machine, Perlin noise, Game, Game engine, Python, Dijkstra, Vertex, Polygon, z-fighting, optimization, bachelor's theses 
Juhendaja Irve, Jaagup 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Infotehnoloogia teaduskond
School of Information Technologies 
Instituut / kolledž Tarkvarateaduse instituut
Department of Software Science