TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 56 kord(a)
Alla laetud 86 kord(a)

(0.9 MB)

Pealkiri Traditsioonilisest logost emotsionaalseks brändiks - rebrändingu seos kliendikogemusega CV-Online Estonia OÜ näitel. From a Traditional Logo to an Emotional Brand - Connection between Rebranding and Customer Experience (based on the Example of CV-Online Estonia OÜ) 
Autor Haho, Marita 
Märksõnad turundus, bränd, rebränding, kliendikogemus, strateegia, diplomitööd
marketing, brand, rebranding, customer experience, strategy, diploma theses 
Juhendaja Tõru, Olev 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration