TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 46 kord(a)
Alla laetud 12 kord(a)

(0.3 MB)

Pealkiri NPS ja kliendirahulolu seosed AS SEB Pank Kontaktikeskuse ärikliendi näitel. Correlations between NPS and Customer Satisfaction (based on the Example of AS SEB Bank Contact Centre Business Customer) 
Autor Grüning, Gaili 
Märksõnad lojaalsus, kliendirahulolu, soovitusindeks Net Promoter Score ehk NPS, diplomitööd
loyalty, customer satisfaction, Net Promoter Score or NPS, diploma theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Krumm, Kristo 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel est 
Õigused Konfidentsiaalne lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal.
Confidential thesis. Not available at academic unit. 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration