TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 25 kord(a)
Alla laetud 9 kord(a)

(0.1 MB)

Pealkiri Meediakulutuste efektiivsuse analüüs PepsiCo Lay's brändi näitel Eestis. Analysis of media expenditure effectiveness on the example of PepsiCo's brand Lay's in Estonia 
Autor Võlma, Säde 
Märksõnad meediakulutuste efektiivsus, Lay’s, korrelatsioonanalüüs, regressioonanalüüs, bakalaureusetööd, bachelor's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Matina, Jelena 
Kaitsmiskuupäev 05.06.2018 
Keel est 
Õigused Konfidentsiaalne lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal.
Confidential thesis. Not available at academic unit. 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut
Department of Economics and Finance