TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 105 kord(a)
Alla laetud 124 kord(a)

(0.7 MB)

Pealkiri Tudengite käitumine ja hoiakud sotsiaalmeedias persoonibrändi kujundamise suhtes Facebooki ja LinkedIni näitel. Students' behavior and attitudes toward designing a personal brand in social media following the example of Facebook and LinkedIn 
Autor Kulbas, Merlin 
Märksõnad persoonibränd, hoiakud, sotsiaalmeedia, Facebook, LinkedIn, bakalaureusetööd
personal brand, attitudes, social media, Facebook, LinkedIn, bachelor's theses 
Juhendaja Salm, Eliis 
Kaitsmiskuupäev 12.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration