TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 53 kord(a)
Alla laetud 1460 kord(a)

(0.6 MB)

Pealkiri Rahvusvaheliste ettevõtete turundusstrateegia kohandamine välisriikide kohalikul turul (põhineb Nestle šokolaadi joogiturul Nigeerias). Adaptation of marketing strategy of multinational companies on foreign local market (Based on Nestle chocolate beverage market in Nigeria) 
Autor Bishopton, Mariam Ireti 
Märksõnad kohanemine, turundusstrateegia, turunduskomplekt, kohalik turg, rahvusvaheline ettevõte, bakalaureusetööd
adaptation, marketing strategy, marketing mix, local market, multinational company, bachelor's theses 
Juhendaja Ustav, Sirje 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration