Vaadatud 41 kord(a) Alla laetud 1157 kord(a) |  (0.6 MB) | |
| | |
Pealkiri |
Rahvusvaheliste ettevõtete turundusstrateegia kohandamine välisriikide kohalikul turul (põhineb Nestle šokolaadi joogiturul Nigeerias). Adaptation of marketing strategy of multinational companies on foreign local market (Based on Nestle chocolate beverage market in Nigeria) |
Autor |
Bishopton, Mariam Ireti |
Märksõnad |
kohanemine, turundusstrateegia, turunduskomplekt, kohalik turg, rahvusvaheline ettevõte, bakalaureusetööd
adaptation, marketing strategy, marketing mix, local market, multinational company, bachelor's theses |
Juhendaja |
Ustav, Sirje |
Kaitsmiskuupäev |
06.06.2018 |
Keel |
eng |
Asutus |
Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology |
Teaduskond |
Majandusteaduskond
School of Business and Governance |
Instituut / kolledž |
Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration |
|