TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 135 kord(a)
Alla laetud 176 kord(a)

(0.8 MB)

Pealkiri Sotsiaalmeedia turunduskommunikatsiooni kanalite valik ja efektiivsus Eesti tarkvara- ja tehnoloogiapõhiste iduettevõtete näitel. Selection and efficiency of social media marketing communication channels on the bases of Estonian software and technology-based startups 
Autor Lassi, Lee 
Märksõnad sotsiaalmeedia turundus, iduettevõtete turundus, turunduse efektiivsus, bakalaureusetööd
social media marketing, startup marketing, marketing efficiency, bachelor's theses 
Juhendaja Kallaste, Marianne 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration