TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 36 kord(a)
Alla laetud 16 kord(a)

(0.7 MB)

Pealkiri Tootjate eetilisuse tajumine tarbijate poolt ettevõtte Boost Yourself näitel. Consumers’ perception of producers’ ethics based on the example of the company Boost Yourself 
Autor Tenno, Mirjam 
Märksõnad eetika, ärieetika, Boost Yourself, reaktsioon, Boost Yourself tarbijad, bakalaureusetööd
ethics, business ethics, Boost Yourself, reaction, Boost Yourself’s consumers, bachelor's theses 
Juhendaja Kaljund, Kristel 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration