TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 46 kord(a)
Alla laetud 32 kord(a)

(1.1 MB)

Pealkiri Tallinna Tehnikaülikooli „Liikumisharrastuse alused" vabaõppeaine ja TTÜ Spordihoone rahulolu-uuring. Measuring Customer Satisfaction of Tallinn University of Technology free course "Basics of Physical Movements" and TTÜ Sports Hall 
Autor Valge, Lilian 
Märksõnad soovitusindeks, kliendirahulolu, SQAS mudel, rahulolu-uuring, bakalaureusetööd
Net Promoter Score (NPS), customer satisfaction, Service Quality Assessment Scale (SQAS) model, bachelor's theses 
Juhendaja Salm, Eliis 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration