TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 44 kord(a)
Alla laetud 27 kord(a)

(0.8 MB)

Pealkiri Nais- ja meestarbijate motiivid kosmeetika ostmisel ja kasutamisel. The role of both male and women consumers motives when buying and using cosmetics 
Autor Vanaveski, Astrit 
Märksõnad tarbija, tarbijakäitumine, motiiv, ostumotiiv, motivatsioon, kosmeetika, ilutooted, bakalaureusetööd
consumer, consumer behavior, motives, buying motive, motivation, cosmetics, beauty products, bachelor's theses 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration