TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 102 kord(a)
Alla laetud 77 kord(a)

(1 MB)

Pealkiri Eesti mikroettevõtete eelistused ja ajendid reklaamikanalite valikul ning reklaamide efektiivsuse hindamisel. Estonian micro business’ incentives and preferences in choosing advertising mediums and measuring the efficiency of advertisements 
Autor Reinsalu, Reet 
Märksõnad mikroettevõtted, reklaam, mikroettevõtete turundus, reklaamikanalid, bakalaureusetööd
microenterprises, advertising, microenterprises marketing, advertising mediums, bachelor's theses 
Juhendaja Toding, Martin 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration