TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 141 kord(a)
Alla laetud 735 kord(a)

(0.9 MB)

Pealkiri Brändi usalduse kasvatamine internetiturunduse abil TransferWise'i näitel. Building Brand Trust with Online Marketing: A Case Study of TransferWise 
Autor Maxwell, Austin Grey 
Märksõnad finantstehnoloogia, brändi usaldus, läbipaistvus, internetiturundus, sotsiaalmeedia turundus, suust suhu turundus, bakalaureusetööd
fintech, brand trust, transparency, online marketing, social media marketing, word of mouth, bachelor's theses 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 04.06.2018 
Keel eng 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration