TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 90 kord(a)
Alla laetud 30 kord(a)

(1 MB)

Pealkiri Füüsilise ja sotsiaalse keskkonna tegurite mõju impulssostude sooritamisele rõivakaupluses. The effects of physical and social environment factors on impulsive purchase in clothing stores 
Autor Velt, Marta 
Märksõnad impulssost, füüsiline keskkond, sotsiaalne keskkond, rõivakauplus, tarbijakäitumine, magistritööd
impulsive purchase, physical environment, social environment, clothing store, consumer behavior, master's theses 
Juhendaja Tõru, Olev 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration