TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 112 kord(a)
Alla laetud 75 kord(a)

(1.4 MB)

Pealkiri Kauplusesisese hinnakommunikatsiooni roll tarbija ostuotsustusprotsessis Rimi Eesti Food AS näitel. The role of internal price communication in buyer's decision-making process on the example of Rimi Estonia Food AS 
Autor Vahter, Kairi 
Märksõnad tarbija, ostuotsustusprotsess, kauplusesisene hinnakommunikatsioon, allahindlused, magistritööd
consumer, purchase decision-making, internal price communication of the shop, discounts, master's theses 
Juhendaja Ojasoo, Merle 
Kaitsmiskuupäev 06.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration