TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 73 kord(a)
Alla laetud 25 kord(a)

(2.8 MB)

Pealkiri Brändi tuntuse ja lojaalsuse mõõtmine BASF Crop Protection näitel. Measuring brand awareness and brand loyalty example of BASF Crop Protection 
Autor Põldmaa, Ellen Anett 
Märksõnad brändi tuntus, brändilojaalsus, tiputuntus, spontaanne tuntus, aidatud tuntus, soovitusindeks, BASF, taimekaitsevahendid, magistritööd
measuring brand, brand loyalty, plant protection products, BASF, master's theses 
Juhendaja Riisalu, Rein 
Kaitsmiskuupäev 07.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration