TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 62 kord(a)
Alla laetud 52 kord(a)

(1.2 MB)

Pealkiri Müügikampaaniate mõju tarbija ostuotsusele šokolaadibrändide näitel. Sales promotion effectiveness to consumer buying decision regarding chocolate brands 
Autor Reimal, Madis 
Märksõnad ostuotsustusprotsess, ostukäitumise tegurid, müügikampaania, šokolaad, Mondelez grupp, Sanitex OÜ, magistritööd
buying decision process, consumer buying behaviour, salespromotion, chocolate, Mondelez Group, Sanitex OÜ, master's theses 
Juhendaja Riisalu, Rein 
Kaitsmiskuupäev 07.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration