TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 42 kord(a)
Alla laetud 15 kord(a)

(0.3 MB)

Pealkiri Kaubanduskeskuses asuva reklaami roll tarbija ostuotsustusprotsessis Rocca al Mare Kaubanduskeskuse näitel. The role of shopping centre based advertisements in consumer decision-making proccess in the example of Rocca al Mare Shopping Centre. 
Autor Ollik, Sandra 
Märksõnad tarbijakäitumine, ostuotsustusprotsess, välimeedia, kaubanduskeskuse reklaampinnad, afektiivne ja kognitiivne reklaam, magistritööd, master's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 07.06.2018 
Keel est 
Õigused Avalikustamisele mittekuuluv lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal.
Restricted access. Not available at academic unit. 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration