TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 160 kord(a)
Alla laetud 41 kord(a)

(0.2 MB)

Pealkiri Brändilojaalsuse kujunemist mõjutavad tegurid Valemivihiku suhtes. Factors that have an influence on the development of brand loyalty of Valemivihik 
Autor Luts, Ingel 
Märksõnad brändilojaalsus, bränd, valemivihik, soovitusindeks, Z-generatsioon, magistritööd, master's theses 
Kirjeldus Lühikokkuvõte
Abstract 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 05.06.2018 
Keel est 
Õigused Avalikustamisele mittekuuluv lõputöö. Lõputööga ei ole võimalik tutvuda teaduskonnas kohapeal.
Restricted access. Not available at academic unit. 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration