TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 117 kord(a)
Alla laetud 66 kord(a)

(1.3 MB)

Pealkiri BlissTray brändi kuvand ja identiteet tarbija elamusteekonna kaardistamise tulemusena. BlissTray brand image and identity through mapping the consumers experiential journey 
Autor Tammsalu, Anni-Regina 
Märksõnad brändi kuvand, brändi identiteet, tarbija elamusteekond, taimetoit, BlissTray, magistritööd
brand image, brand identity, consumer experiential journey, vegetarian food, BlissTray, master's theses 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 05.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration