TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 86 kord(a)
Alla laetud 67 kord(a)

(0.4 MB)

Pealkiri Tarbijate hoiakud ja käitumine ning neid mõjutavad tegurid kindlustuslepingute sõlmimisel e-keskkondades. Attitudes and behaviour of consumers and factors influencing them on entry into insurance contracts in e-environments 
Autor Volmer, Triin 
Märksõnad kindlustus, kahjukindlustus, tarbijakäitumine, hoiakud, planeeritud käitumise teooria, tehnoloogia aktsepteerimise mudel, tehnoloogia omaksvõtu ja kasutamise ühendatud teooria
insurance, non-life insurance, consumer behaviour, attitudes, theory of planned behaviour, technology acceptance model, unified theory of acceptance and use of technology 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 05.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration