TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 156 kord(a)
Alla laetud 107 kord(a)

(1.9 MB)

Pealkiri Positiivse kliendikogemuse loomine sotsiaalmeedia abil Breden Kids ettevõtte näitel. Creating a positive customer experience via social media based on Breden Kids 
Autor Normann, Ragne 
Märksõnad kliendikogemus, klienditeekond, sotsiaalmeedia, suusõnaline kommunikatsioon, tarbija kaasamine, magistritööd
customer experience, customer journey, social media, word of mouth (WOM), customer involvement, electronic word of mouth (eWOM), master's theses 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 01.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration