TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 128 kord(a)
Alla laetud 82 kord(a)

(0.7 MB)

Pealkiri Tarbijamängudel põhinevate kampaaniate mõju müügitulemustele jaekaupade näitel. The Effect of Promotional Game Campaigns on Selling Volume Using Retail as an Example 
Autor Klaas, Gerdi 
Märksõnad tarbijamäng, müügipromotsioon, allahindlus, müügimaht, meediainvesteering, magistritööd
promotional game, selling promotion, discount, selling volume, media investment, master's theses 
Juhendaja Riivits-Arkonsuo, Iivi 
Kaitsmiskuupäev 01.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration