TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI
RAAMATUKOGU DIGIKOGU
tuvastatud kui külaline  
 

Vaadatud 69 kord(a)
Alla laetud 43 kord(a)

(0.9 MB)

Pealkiri Bännerreklaami roll tarbijate ostuotsustusprotsessis. The role of banner ads in consumers buying decision process 
Autor Tiik, Helerin 
Märksõnad tarbijate ostuotsustusprotsess, ostuotsustusprotsessi etapid, bännerreklaam, internetireklaam, tarbijakäitumine, generatsiooniteooria, magistritööd
consumer buying decision process, stages of buying decision process, banner ad, online marketing, consumer behaviour, generational theory, master's theses 
Juhendaja Parts, Oliver 
Kaitsmiskuupäev 01.06.2018 
Keel est 
Asutus Tallinna Tehnikaülikool
Tallinn University of Technology 
Teaduskond Majandusteaduskond
School of Business and Governance 
Instituut / kolledž Ärikorralduse instituut
Department of Business Administration